O firmě

O firmě zpět

Společnost Whirlpool vstoupila na český, respektive československý trh v listopadu 1991. Po rozdělení tehdejšího Československa se změnilo i působení společnosti, kdy kromě slovenského zastoupení vzniklo samostatné zastoupení Whirlpool CR v Praze. Rokem 1993 se tak datuje vznik české pobočky společnosti Whirlpool.

Po celou dobu své činnosti si značka Whirlpool udržuje silnou pozici jednoho z lídrů českého trhu v oblasti bílé techniky a je českými zákazníky opakovaně hodnocena jako nejznámější a nejpreferovanější značka bílé techniky. O pozici, kterou značka Whirlpool již několik let zaujímá, svědčí výsledky nezávislých průzkumů i nejrůznější spotřebitelská ocenění.

Ústřední claim společnosti – „Poznáte rozdíl” (Sensing the Difference) je velmi přesným vyjádřením obchodní strategie, s níž se značka Whirlpool prosazuje i v České republice. Se značkou Whirlpool jsou také již neodmyslitelně spjaty mírně extravagantní víly, představující jednotlivé produktové skupiny a nové technologie. V povědomí českého zákazníka zdomácněl i pojem 6. smysl, který symbolizuje jakýsi „inteligentní mozek“ spotřebičů značky Whirlpool.

V současné době je značka Whirlpool na českém trhu jedničkou v podílu prodeje bílé techniky. V nabídce je více než 300 spotřebičů. Stále větší oblibu si u zákazníků získávají vestavěné spotřebiče, které nyní tvoří okolo 40 % z celkového prodeje značky.

 

Zdroj: http://www.whirlpool.cz/o-spolecnosti/whirlpool-cr

Odběr newsletteru Chci pravidelně dostávat informace ze světa Pažitka.cz

Ochrana osobních údajů + Cookies (Nastavení cookie)

Vestavné-spotřebiče s.r.o. Pažitka, všechna práva vyhrazena

Making by McRAI