Mangové smoothie zpět

Smoothie:
mango200 gbanán1 ksšťáva z pomerančů200 ml
bílý jogurt2 lžícemed (nemusí být)1 lžíce
Na ozdobu:
kokosové chipsy dle chutichia semínka dle chutijedlé růžičky dle chuti
mango 200 g, banán 1 ks, šťáva z pomerančů 200 ml, bílý jogurt 2 lžíce, med (nemusí být) 1 lžíce, kokosové chipsy dle chuti, chia semínka dle chuti, jedlé růžičky dle chuti

Příprava

Mango je jedním z mých nejoblíbenějších druhů ovoce. A i když tu málokdy seženu tak hezky zralé a jemno jako v Thajsku, přeci jen si ho kupuji dost často. Moc ráda ho jím jen tak samotné, někdy ho přidávám do jogurtu s granolou nebo do smoothie. Smoothie sice není žádná věda, ale určitě vyzkoušejte tuto kombinaci, protože stojí za ochutnání.

1. Mango si oloupeme, odstraníme pecku a nakrájíme (pokud máme mražené mango, vyndáme ho z mrazáku a necháme cca 15 minut rozmrazit).

2. Všechny suroviny dáme do mixéru (blenderu) a rozmixujeme do hladka. 

3. Podáváme ve sklenici ozdobené trochou kokosových chipsů, chia semínek a případně jedlých růžiček.

2018-06-22 Nápoje

Autor:

Počet porcí
1
 porce
Typ jídlachuťovky
Receptdomácí kuchyně
Složitost receptulehká
Typ receptu
chuťovky
Druh přípravystudená kuchyně
Příležitostostatní
Čas přípravy10 min
Nápojostatní
Nákladynízké

Odběr newsletteru Chci pravidelně dostávat informace ze světa Pažitka.cz

Vestavné-spotřebiče s.r.o. Pažitka, všechna práva vyhrazena

Making by McRAI