Nabitá snídaňová miska zpět

Ingredience:
špaldové vločky2 lžícelněná semínka1 lžícechia semínka1 lžíce
slunečnicová semínka1 lžícedatle (medjool)4 kskokos1 lžíce
kustovnice1 lžíceloupaná pohanka1 lžícebanán1 ks
bílý jogurt200 mllibovolené ovoce na ozdobudrcené kakaové boby1 lžíce
špaldové vločky 2 lžíce, lněná semínka 1 lžíce, chia semínka 1 lžíce, slunečnicová semínka 1 lžíce, datle (medjool) 4 ks, kokos 1 lžíce, kustovnice 1 lžíce, loupaná pohanka 1 lžíce, banán 1 ks, bílý jogurt 200 ml, libovolené ovoce na ozdobu, drcené kakaové boby 1 lžíce

Příprava

Přes víkend si většinou na snídani dopřáváme lívance, nějaký ten koláček nebo třeba vajíčka, ale přes týden si zase naopak ráda dám něco zdravějšího. V poslední době si ráda dávám tuto snídaňovou misku, nabitou samými dobrými ingrediencemi  bez přidaného cukru. Sladkou chuť dodají jednoduše datle a banán. Obsah si můžete upravit podle svých preferencí, ale já ji mám nejraději přesně takhle. Miska je plná vlákniny a má příznivý vliv na zažívání.

Do uzavíratelné misky dáme všechny suroviny kromě banánu a jogurtu. Zalijeme trochou vody, promícháme a až se voda vstřebá, dolijeme znovu vodou tak, aby byla cca 1 cm nad semínka. Necháme odležet přes noc v lednici. Ráno přendáme hmotu do mixéru, přidáme nakrájený banán a bílý jogurt a důkladně rozmixujeme na kaši. Servírujeme v misce s ovocem a posypané kakaovými zlomky.

2017-04-25 Dezerty

Autor:

Počet porcí
2
 porce
Typ jídlachuťovky
Receptdomácí kuchyně
Složitost receptulehká
Typ receptu
chuťovky
Druh přípravystudená kuchyně
Příležitostostatní
Čas přípravy15 min
Nápojostatní
Nákladystřední

Fotogalerie

Odběr newsletteru Chci pravidelně dostávat informace ze světa Pažitka.cz

Vestavné-spotřebiče s.r.o. Pažitka, všechna práva vyhrazena

Making by McRAI