Fitness knedlík s vejcem

zpět
Fitness knedlík s vejcem
Knedle: špaldová muka (nebo 50/50 mouka krupice)1 hrnekSporty chleba opečený6 krajíců
mléko0,5 hrnkuvejce1 ksprášek do pečiva1/2 balíčku
sůl dle chutighí/kokosák dle potřebynasekaná petrželka dle chuti
Další ingredience:
Šmakoun hlíva (uzený)400 gvejce4 ksghí (olej)4 lžíce
bylinky (kadeřávek, šnytlík) dle chutisůl dle chutipepř dle chuti
Knedle: , špaldová muka (nebo 50/50 mouka krupice) 1 hrnek, Sporty chleba opečený 6 krajíců, mléko 0,5 hrnku, vejce 1 ks, prášek do pečiva 1/2 balíčku, sůl dle chuti, ghí/kokosák dle potřeby, nasekaná petrželka dle chuti, Šmakoun hlíva (uzený) 400 g, vejce 4 ks, ghí (olej) 4 lžíce, bylinky (kadeřávek, šnytlík) dle chuti, sůl dle chuti, pepř dle chuti

Příprava

Prasárnička trochu zdravěji. A kdo tohle nemiluje, tak lže. Já to navíc vymyslela tak, aby to mohl každý.

Do mísy dáme na kostky nakrájený chleba, přidáme mouku, ostatní suroviny a utvoříme těsto.

To rozdělíme do 4 porcelánových vymazaných hrníčků a vaříme 30 minut v hrnci ponořen do 3/4 ve vodě.

Hrnečky plníme cca do 2/3, nebo namažeme alobal a směs dáme klasicky vařit do vroucí vody.

Pak už jen rozpálíme pánev s olejem, opečeme knedlík a pokrájeného Šmakouna. Vmícháme bylinky, vejce, osolíme a opepříme a můžete podávat.

2017-02-22 Hlavní chody

Autor:

Počet porcí
2
 porce
Typ jídlachuťovky
Receptdomácí kuchyně
Složitost receptulehká
Typ receptu
chuťovky
Druh přípravyrestování
Příležitostostatní
Čas přípravy45 min
Nápojpivo
Nákladynízké

Fotogalerie

Odběr newsletteru Chci pravidelně dostávat informace ze světa Pažitka.cz

Vestavné-spotřebiče s.r.o. Pažitka, všechna práva vyhrazena

Making by McRAI