Keto chleba zpět

Ingredience:
Lučina150 gkokosový olej2 lžícekonopná mouka/vločky2/3 hrnku
slunečnicová semínka1/3 hrnkuchia semínka1/3 hrnkukypřící prášek z vinného kamene2 lžičky
sůl1/2 lžičkystrouhaný parmazán1/2 hrnkuvoda3 lžíce
strouhaný sýr (eidam)1/2 hrnkuvejce3 ksčesnekové koření dle chuti
pražená semínka, mák na ozdobukmín dle chuti
Lučina 150 g, kokosový olej 2 lžíce, konopná mouka/vločky 2/3 hrnku, slunečnicová semínka 1/3 hrnku, chia semínka 1/3 hrnku, kypřící prášek z vinného kamene 2 lžičky, sůl 1/2 lžičky, strouhaný parmazán 1/2 hrnku, voda 3 lžíce, strouhaný sýr (eidam) 1/2 hrnku, vejce 3 ks, česnekové koření dle chuti, pražená semínka, mák na ozdobu, kmín dle chuti

Příprava

V rámci úspor cukru v potravinách. Cukr je všude, kam se podívám. Už to člověk nestačí ani sledovat. Klientky mi doma ukazují různé vločky, chlebíky, suchary, jogurty a proteinové tyčinky s vidinou toho, jak to dělají správně. Je těžké se zorientovat, ale jde to. A já doporučuji tento chlebík. Nezapomeňte - light se nerovná zdravé a dietní.

Předehřejeme troubu na 200 stupňů.

Chlebíčkovou formu vyložíme pečícím papírem. 

Vejce, lučinu a kokosový olej vyšleháme a sýry nastrouháme na jemno.

Smícháme konopnou mouku, chia, semínka a kypřící prášek. Přidáme sýry, koření, vyšlehanou směs a okořeníme. 

Přendáme do formy, uhladíme a pečeme cca 40 minut. Pak vyndáme z formy a ještě 20 minut pečeme jen tak.

Dobrou chuť.

Oříšky, sušené ovoce, semínka a další zdravé potraviny doporučujeme nakoupit na eshopu SVĚT PLODŮ

2017-11-13 Ostatní

Poznámka

Co se týká přidání kmínu, tak jsem měla zpětnou vazbu, že tam úplně nesedí.

Autor:

Počet porcí
1
 porce
Typ jídlaostatní
Receptdomácí kuchyně
Složitost receptustřední
Typ receptu
ostatní
Druh přípravypečení
Příležitostostatní
Čas přípravy60 min
Nápojostatní
Nákladystřední

Odběr newsletteru Chci pravidelně dostávat informace ze světa Pažitka.cz

Vestavné-spotřebiče s.r.o. Pažitka, všechna práva vyhrazena

Making by McRAI