Avokádový hummus zpět

Ingredience:
uvařená cizrna (bez nálevu)425 gzralé avokádo2 ksolivový olej3 lžíce
tahini pasta1 a 1/2 lžícečerstvá limetková šťáva3 lžícečesnek1 stroužek
sůl špetkapepř špetkakmín špetka
koriandr1 - 2 lžícevločky sušené červené papriky dle chutiLow carb krekry Penam dle chuti
uvařená cizrna (bez nálevu) 425 g, zralé avokádo 2 ks, olivový olej 3 lžíce, tahini pasta 1 a 1/2 lžíce, čerstvá limetková šťáva 3 lžíce, česnek 1 stroužek, sůl špetka, pepř špetka, kmín špetka, koriandr 1 - 2 lžíce, vločky sušené červené papriky dle chuti, Low carb krekry Penam dle chuti

Příprava

Chutná máslově, jemně, krémově a po všech stránkách skvěle. Pokud chcete vyzkoušet něco nového, svěžího a zdravého, máte skvělou příležitost. Tahle dobrota obsahuje spoustu železa, vitamínu C, vlákniny a dokonalých tuků a bílkovin. Je navíc o tolik levnější, než ten z obchodu.

Cizrnu, olivový olej, tahini pastu, limetkovou šťávu a česnek dámo do kuchyňského robota a mixujeme do hladka.

Přidáme sůl, pepř, kmín a avokádo a mixujeme další 2 minuty, až dostaneme jemnou a krémovou konzistenci avokádového hummusu.

Servírujeme s krekry.

2017-03-21 Předkrmy

Autor:

Počet porcí
6
 porcí
Typ jídlachuťovky
Receptdomácí kuchyně
Složitost receptulehká
Typ receptu
chuťovky
Druh přípravystudená kuchyně
Příležitostnávštěva
Čas přípravy15 min
Nápojvíno bílé
Nákladynízké

Fotogalerie

Odběr newsletteru Chci pravidelně dostávat informace ze světa Pažitka.cz

Vestavné-spotřebiče s.r.o. Pažitka, všechna práva vyhrazena

Making by McRAI